سئو سایت فروشگاهی بدون افزونه

راهنمای سئوی فروشگاه اینترنتی از پیش‌نیاز تا اجرا

پس از آن ساعات کاری ، شماره تلفن ها ، وب سایت و روزهایی که باز هستید و عکس هایی از فروشگاه ،ویترین و محصولات مورد نظر خود را در آن add کنید . لینک صفحه های منبع برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد موضوع محتوا هستند که میتواند در انتهای یک پست بلاگ یا در یک صفحه جداگانه تعبیه گردند. حالت دوم ممکن است به دلیل تعداد زیاد بودن  لینکهای موجود در صفحه اعتبار زیادی برای صفحه به شما ندهد، اما ایجاد آن ساده است و باعث افزایش رتبه شما میشود. با این روش مطمئن خواهید شد که داده های ساختار یافته مرتبط با Breadcrumbs نیز در کد های سایت اضافه میگردد و گوگل آن را در نتایج جستجوی خود نمایش خواهد داد. آدرس های غنی از کلمات کلیدی به گوگل کمک می کنند تا مشخص کند صفحه شما در چه زمینه ای است و در ساختار سایت شما به چه شکل است. در هر صفحه محصول محتوایی حداقل 1000 کلمه ای بنویسید که 3-5 بار شامل کلمات کلیدی هدف شما باشد.

هنگامی که کلمات کلیدی به صورت غیرطبیعی و مکرر در متن استفاده می‌شوند، گوگل آن را به‌عنوان محتوای اسپم شناسایی کرده و نتیجه این کار کاهش اعتبار سایت و رتبه‌بندی پایین‌تر خواهد بود. برای جلب توجه گوگل و حفظ تجربه کاربری مطلوب، لازم است که محتوای سایت به‌طور طبیعی و مرتبط با نیاز کاربر باشد. سئو محلی در سئو سایت فروشگاهی یکی از راههای بسیار تاثیر گذار در دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل در رابطه با محل کسب و کار شماست . علاوه بر افزایش نرخ تبدیل، افزودن ویدیوهای محصول به وب سایت شما می تواند به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. ایران فاندر آژانس تخصصی بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است.این مرکز با 10 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کارها در ایران فعالیت می‌کند. استفاده از هر دوی این موارد توصیه می شود، اما لطفا نحوه برچسب گذاری در سایت های فروشگاهی را یاد بگیرد و بعد به سراغش بروید!

فرض کنید قصد استخدام در یک شرکتی را دارید و یک فرد معتبر، شما را به آن‌ها معرفی کرده است. در این حالت، شرکت اعتماد بیشتری به شما پیدا می‌کند و در اولویت قرار می‌گیرید. لینک سازی خارجی نیز به همین شکل است؛ یعنی زمانی که یک سایت معتبر به سایت شما لینک می‌دهد، این کار باعث افزایش امتیاز سایت شده و احتمال افزایش رتبه وجود دارد. در کنار بهینه‌سازی سئو سایت، باید به نرخ تبدیل نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. منظور از نرخ تبدیل، درصدی از کاربران است که اقدام مورد نظر ما را انجام می‌دهند؛ حال این اقدام می‌تواند خرید محصول، دانلود یک فایل یا پر کردن فرم خاصی در سایت باشد. هر چقدر نرخ تبدیل سایت بیشتر باشد، تعداد مشتریان نیز افزایش پیدا می‌کند.

بیش از 50٪ مردم خرید از مشاغل دارای سایت موبایل بهینه سازی نشده را در نظر نمی گیرند. این بدان معناست که رتبه بندی سایت تجارت الکترونیکی شما به عملکرد تلفن همراه شما بستگی دارد. به این ترتیب شما اقتدار صفحات محصول خود را افزایش می دهید و به آنها کمک می کنید تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. عکسهای محصول شما می توانند در نتایج جستجوی تصاویر گوگل ظاهر شوند ، در واقع میزان دیده شدن محصولات شما دو چندان می شود. تصاویر با کیفیت بالا می توانند کارآیی صفحات و محصولات فروشگاه شما را به واقع بهبود بخشند.

ما عبارات «audio technical m70x» را در این ابزار وارد کرده‌ایم که در تصویر زیر می‌توانید عبارات و کلمات مشابه را مشاهده کنید. این پیشنهادها کمک می‌کنند تا کلمات جدیدی را پیدا کرده و هدف‌گذاری بهتری داشته باشید. برای مثال با بررسی سوالات متداول که در بخش Questions وجود دارد، موضوعات خوبی را برای وبلاگ پیدا کنید و با کمک آن‌ها، کاربران را برای خرید ترغیب نمایید. همه این‌ها، فرآیندهایی هستند که به پردازش و انتقال سریع داده‌ها توسط سرور دارند. استراتژی به معنای برنامه و نقشه راهی برای رسیدن به یک هدف مشخص است؛ پس وقتی از تدوین استراتژی سئو سایت فروشگاهی حرف می‌زنیم، با چیز خیلی عجیب و پیچیده‌ای طرف نیستیم. گام اول ساخت محتوای طعمه؛ این است که محصول یا دسته‌بندی مهم‌تان را انتخاب کنید.

رفع خطای کیورد استافینگ در وردپرس نیاز به بررسی دقیق و اصلاح محتوای سایت دارد. کیورد استافینگ معمولاً منجر به افزایش نرخ پرش (Bounce Rate) می‌شود، زیرا محتوای سایت به‌طور مصنوعی و بدون ارتباط طبیعی و منطقی، با کلمات کلیدی پر شده است. زمانی که کاربران وارد صفحه‌ای می‌شوند که حاوی کلمات کلیدی تکراری و غیرطبیعی است، به احتمال زیاد از صفحه خارج می‌شوند و به نتایج جستجوی دیگری مراجعه می‌کنند. این اتفاق باعث افزایش نرخ پرش و کاهش زمان ماندگاری کاربران در سایت می‌شود که از نشانه‌های منفی برای گوگل به حساب می‌آید. بهبود سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانید برای افزایش بازدید سایت خود انجام دهید.

می توانید از نحوه کارکردن محصول، تست آن و یا کاربردهای دیگر محصول ویدیو تهیه کنید. سئوی آن پیج یا داخلی برای پلتفرم های تجارت الکترونیک به این معنی است که مطمئن شوید کلمات کلیدی شما در مکان های مناسب قرار دارند. این راهی است برای اطمینان از اینکه گوگل دقیقاً می داند صفحه شما در مورد چیست. رعایت کردن اصول سئوی داخلی برای نتیجه گرفتن سایت شما در گوگل ضروری است. هوش مصنوعی به مجموعه‌ ای از فناوری‌ ها اطلاق می‌ شود که به ماشین‌ ها این امکان را می‌ دهد که به‌ طور خودکار از داده‌ ها یاد بگیرند، تصمیم بگیرند و حتی در برخی مواقع، با انسان‌ ها تعامل کنند.

با این حال، شما همچنین می‌توانید محتوای مفیدی برای آن صفحات ایجاد کنید تا آنها را متفاوت، مرتبط و رقابتی کنید. رتبه بندی برای این کلمه کلیدی، بازدیدکنندگان بیشتری را به وبسایت True Classic جذب می‌کند، که برخی از آنها مشتری خواهند شد. همچنین داشتن صفحات با محتوای کم (اصطلاحا به آن Thin Content یا محتوای لاغر می‌گویند.) یک نوع سیگنال به موتورهای جستجو است که نشان می‌دهد سایتتان در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و از لحاظ سئو دچار مشکل است. شاید بپرسید این چه مشکلی دارد؟ خب، با اعدادی که فرض کردیم، تنها 12.5 درصد از صفحات سایتتان می‌توانند در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآیند. بنابراین، از لحاظ تئوری 87.5 درصد از تمرکز موتورهای جستجو روی صفحاتی از سایتتان خواهد بود که حتی لازم نیست در جستجوها ظاهر شوند. به زبان ساده، بودجه خزش در واقع آن مقدار از توجه موتورهای جستجو است که سایتتان می‌تواند داشته باشد.

برای دادن این دستورالعمل به گوگل، از کدی در فایل robot.txt خود می‌توانید استفاده کنید. اما باید مطمئن شوید که هیچ صفحه ضروری را از ایندکس شدن توسط گوگل مسدود نمی‌کنید. به‌طورکلی، عنوان مرتبط می‌تواند میزان بازدید وب‌سایت شما را در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش دهد. اگر یک متخصص سئو یا آژانس استخدام کنید، هزینه ها بر اساس تخصص آنها، اندازه وبسایت شما و میزان خدمات مورد نیاز متفاوت خواهد بود. اکثر کسب و کارها 1500 تا 5000 دلار در ماه برای پروژه های سئو برون سپاری فشرده بودجه دارند.

طبق تصویر زیر می توانید نمونه های بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. همچنین با کلیک روی هر یک از این کلمات، باز هم نمونه های بیشتری به شما پیشنهاد خواهد شد. در سئو تصاویر متن جایگزین alt تصاویر دارای اهمیت بوده و حتماً باید درج گردد و باقی گزینه ها اختیاری می‌باشد. وقتی تصویری را جاگزاری می کنید مهم است که نام مناسبی برای آن انتخاب کنید به این دلیل که وقتی که url تصویر در سایت درج می گردد نام تصویر در انتهای آن قرار می گیرد. بسیار دیده ایم که بنام تصاویر بی توجه ای می شود و علاوه بر آنکه آنرا از اینترنت کپی می کنیم ، حتی نام آنرا هم تغییر و مناسب با جائی که استفاده می کنیم نست . همچنین می‌توانید آن‌ها را بر اساس هر کلمه کلیدی که برای رتبه‌بندی صفحه دسته‌بندی‌تان بهتر است، سفارشی کنید.

از بهترین این ابزارها KWfinder، ahref و Semrush را می‌توان نام برد. لایسنس kwfinder را می‌توان با پرداخت هزینه ریالی از سایت‌های ایرانی خرید و استفاده کرد. سعی کنید آدرس هر صفحه از سایت فروشگاهیتان را متناسب با موضوع آن صفحه انتخاب کنید؛ این موضوع نقش اساسی در افزایش سئوی سایت فروشگاهی دارد. هر چه آدرس یک صفحه کوتاه تر و دارای کلمات کلیدی باشد، احتمال دیده شدن آن در گوگل نیز بیشتر خواهد بود. انجام سئو و بهینه سازی سایت به روی سایت فروشگاهی است که فروشگاه آنلاین شما را پیش می برد، ترافیک ارگانیک را هدایت می کند و فروش را افزایش می دهد.

افزودن نشانه‌گذاری اسکیما به فروشگاه شما بخش مهمی از چک لیست سئوی سایت فروشگاهی شما است. این به این دلیل است که به گوگل کمک می‌کند تا محتوا را به شکلی ساختاریافته نمایش دهد تا در نهایت خواندن آن برای کاربران آسان باشد. با کمک سئو، سایت فروشگاهی شما در نتایج گوگل در صفحات اول نشان داده میشود. همین موضوع سبب شناخته شدن فروشگاه اینترنتی شما و برند شدن سایتتان میشود و کاربران زیادی به سایت شما سر میزنند. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دارید، زمانی که سایت شما به خوبی سئو شده باشد، هربار که کاربر کلمه ای را مربوط به لوازم خانگی جستجو کند، سایت شما به او نشان داده میشود. علاوه بر سئو خوب، انتخاب فروشگاه سازی که قابلیت سئو داشته باشد نیز تاثیر زیادی در شهرت سایت فروشگاهی دارد.

همچنین برای بهبود مقالات سایت، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. Screaming Frog ابزاری جامع برای بررسی سئوی سایت شماست که می‌تواند تمام مشکلات فنی سایت را شناسایی کند. یکی از مهم‌ترین این تحلیل‌ها بررسی این است که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را بررسی می‌کنند و میزان هماهنگی شرایط سایتتان با استانداردهای آن‌ها را بررسی کنید. در ضمن Soovle کاملاً رایگان بوده و هیچ نسخه تجاری یا پیشرفته‌ای ندارد. نقشه سایت تصویر مکان، عنوان و نوع تصویر را برای کمک به رتبه بندی در جستجوی تصویر گوگل نشان می دهد.

در مرحله بعد باید عناوین و توضیحاتی را برای محصولات و دسته بندی های خود بنویسیم. بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. یعنی در مورد دسته بندی های اصلی و دسته بندی های فرعی خود زیاده روی نکنید. چرا؟ چون ساختار ساده تر سایت باعث می‌شود موتورهای جستجو راحت تر سایت شما را بخزند و محصولات شما را رتبه بندی کنند. دقت داشته باشید کلمات کلیدی را نباید بیش از اندازه تکرار کنید؛ چرا که این کار باعث بهینه‌سازی بیش از اندازه می‌شود و احتمال دارد گوگل شما را جریمه کند.

این کدها برای صفحه اصلی کاربرد دارد و اگر می خواهید آنرا برای تمام پست ها بکار گیرید باید از دستورات شرطی بصورت زیر استفاده نمائید. عبارات «۱۴ سرعت»، «۴۵۰ وات» و «شیشه ای ۴۸ اونس» همگی چندین بار ظاهر می‌شوند، که نشان می‌دهد آنها عوامل فروش قوی و احتمالاً عناصر مشترک عبارات جستجو هستند. از یک برنامه شخص ثالث مانند «Category Breadcrumbs» استفاده کنید تا مسیری را که مشتریانتان از طریق دسته بندی شما طی کرده‌اند نشان دهید. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به ساختار سایت در تصویر زیر توجه کنید. در صورتی که سایت شما دارای ساختار اطلاعاتی به شکل زیر است بایستی نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

سایر فعالیت های سئوی تجارت الکترونیک شامل افزایش سرعت بارگذاری صفحات، نوشتن توضیحات دقیق محصول و دریافت لینک از وبیایت های معتبر است. اگر دسته‌ای وجود داشته باشد که محصولات زیادی در آن باشد، معمولا نمایش محصولات این دسته به صورت صفحه‌بندی شده خواهد بود. این صفحات بسیار مشابه هم خواهند بود و تنها تفاوتشان محصولاتی است که در آن‌ها به نمایش در می‌آیند. علاوه بر تاثیراتی که استفاده از ویدیو در افزایش نرخ تبدیل دارد، استفاده از ویدیو می‌تواند به شما در بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند. نتایج یک مطالعه که توسط ShareThis انجام شد نشان داد که افراد متولد شده بین 1980 تا 2000 میلادی اگر محصولی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند احتمال خرید آن توسط آن‌ها دوبرابر می‌شود.

این روزها روش های پرداخت اقساطی به رشد و فروش سایت های فروشگاهی بسیار کمک میکند. از جمله درگاه های برنامه نویسی شده توسط  ما میتوان به درگاه اعتباری کرامت, درگاه خرید اقساطی حکمت کارت نیروهای مسلح, درگاه اقساطی تامین اجتماعی و درگاه محاسبه و اقساط چک صیادی اشاره کرد. تولید محتوا آسانترین راه برای رتبه گرفتن کلمات کلیدی و ساختن بک لینکهای بیشتر است. همچنین گوگل نیز آن را دوست دارد زیرا کمک می کند تا ساختار وب سایت شما را بفهمد. اگر می خواهید یک دید عمیق درباره سرعت سایت پیدا کنید ، توصیه می کنم از GTmetrix برای تجزیه و تحلیل سرعت سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

یا اینکه می توانید خودتان با استفاده از الگو بالا به ایجاد نقشه سایت بپردازید. به قسمت آخر لینک توجه کنید نام تصویر بسیار خواناتر از هنگامی است که آنرا بعنوان مثال 123 قرار دهید. اما اگر سایت این مشکل را نداشته باشد چه آدرس را با www یا بدون آن وارد کنید نتیجه آن باز شدن سایت با یک آدرس یکسان می باشد. ورود دو مرحله ای برای حساب کاربری شما فعال شده است.یک کد تایید برای شما ارسال شد.لطفا کد را وارد نمایید. علامت آخر “/” به موتور جستجو نشان می‌دهد که مسیر URL به پایان رسیده است.

از آنجایی که بسیاری از فروشگاه‌ها از محتوای کپی استفاده می‌کنند، با نوشتن توضیحات محصول اختصاصی می‌توانید یک قدم از آن‌ها پیشی بگیرید. با این کار نه تنها رتبه سایت در گوگل بهبود پیدا می‌کند، بلکه کاربران نیز ارزش بیشتری برای سایتتان قائل می‌شوند. برای هر یک از صفحات سایت، باید یک کلمه کلیدی اصلی، تعدادی کلمه کلیدی مرتبط و کلمات LSI یا همان کلمات مرتبط از لحاظ معنایی را مشخص نمایید. سپس این کلمات را به صورت استراتژیک در محتوا، توضیحات متا و عنوان‌ها به کار ببرید. استفاده از کلمات «خرید» و «فروش» نیز کمک می‌کند تا نتایج بهتری در گوگل به دست آورید. در این مقاله به آموزش سئو سایت فروشگاهی و استراتژی خوب برای بهینه سازی ووکامرس پرداختیم.

مشتریان زمانی که قصد خرید محصولی را دارند، ترجیح می‌دهند با سرعت مناسبی صفحه‌های مربوط به محصولات را ببینید و بتواند محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و فرایند ثبت سفارش و پرداخت نیز سریع باشد. بسیاری از کاربران هنگامی که با سرعت پایین در سایتی مواجه می‌شوند آن را ترک می‌کنند یا خرید خود را لغو می‌نمایند. شاید نوشتن بیشتر از 1000 کلمه برای همه محصولات کمی مشکل باشد پس بهتر است که محصولات و دسته‌بندی‌های اصلی را انتخاب کنید و آن‌ها را در اولویت این تولید محتوا قرار دهید. ابراز SEMrush به شما می‌گوید که میزان سختی یک کلمه کلیدی برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر است. در بخش Keyword Difficulty از این ابزار می‌توانید میزان سختی یک کلمه برای کسب رتبه در گوگل را متوجه شوید. میزان سختی در بازه صفر تا 100 قرار می‌گیرد که هرچه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد یعنی میزان سختی بیشتر است.

با تحقیق دقیق درباره کلمات کلیدی، می‌توانید عبارات مهمی را پیدا کنید که مردم برای جستجوی محصولات مشابه شما استفاده می‌کنند. اگر به دنبال هاست مطمئن برای وب‌سایت فروشگاهی خود هستید، خرید هاست فروشگاهی زمین هاست می‌تواند راه حلی ایده آل برای شما باشد. این پلن های هاستینگ با امنیت بالا، سرعت بی‌نظیر، آپ تایم 99.9% و ترافیک نامحدود، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. با ترافیک نامحدود و قابلیت مقیاس‌پذیری، می‌توانید بدون نگرانی از محدودیت‌ها، کسب‌وکار خود را گسترش دهید. برای مثال کاربران برای جستجو و خرید یک محصول عبارت "خرید ..." یا "ارزان ترین ..." را جستجو می کنند. در یک فروشگاه اینترنتی محصولات باید تحت دسته بندی های مرتبط خود قرار گیرند.

این موضوع بستگی به این دارد که محتوا در مورد چیست و در صورت وجود، چه کاربرد و تاثیری بر سئوی سایت فروشگاهی شما خواهد گذاشت. محتوای کوتاه معمولا محتوای کم‌ارزشی برای گوگل است؛ چراکه اطلاعات ارزشمندی به کاربران نمی‌دهد. ممکن است در فروشگاه شما صفحه محصولی وجود داشته باشد که فاقد تصویر محصول، توضیحات، مشخصات، یا هر اطلاعات دیگری ارزشمند و مهم برای تبدیل مشتریان بالقوه شما باشد. به تمام صفحاتی که کسب رتبه در گوگل توسط آن صفحات برای شما مطلوب است محتوای بدنه اضافه کنید. معمولا مهمترین صفحات در سایت‌های فروشگاهی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحات زیر دسته بندی و مهم‌ترین محصولات سایت هستند. پس از تکمیل محتوای بدنه این صفحات می‌توانید به سایر محصولات و بخش‌های سایت نیز محتوا اضافه کنید.

لینک وبسایت های بزرگ و با رتبه بندی خوب که در حوزه شما فعالیت می‌کنند، به ویژه سودآور هستند. سعی کنید کلمات کلیدی و زیرعنوان مرتبط را در هر بخش از صفحه خود بگنجانید تا به گوگل در درک موضوع شما کمک کنید. اگر یک صفحه محصول دارای توضیحات کوتاه باشد و چیزهای دیگری نداشته باشد، گوگل چیز زیادی برای ادامه دادن ندارد. کپی و چسباندن توضیحات از یک سازنده یا تامین کننده، محتوای تکراری نامیده می‌شود و توصیه نمی‌شود. غذای بزرگ؟ هر سطحی از ساختار سایت شما ارزش نمایه سازی و بهینه سازی را ندارد، پس استراتژیست باشید و به نمودار بالا مراجعه کنید. در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد سئو فروشگاه‌های اینترنتی ارائه شده است.

پس از وارد کردن دامنه سایت در SEMrush، وارد بخش On-Page SEO Checker شوید تا مشکلات محتوای سایت را شناسایی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید. این به‌روزرسانی‌ها به طور منظم برای شناسایی و حذف سایت‌هایی که از روش‌های غیرقانونی مانند کیورد استافینگ استفاده می‌کنند، اجرا می‌شود. اگر قالب فعلی شما رسپانسیو نیست ، میتوانید نصب افزونه WP Touch را در نظر بگیرید که به طور خودکار یک تم ساده و پاسخگو برای بازدید کنندگان تلفن همراه به فروشگاه ووکامرس شما اضافه می کند. 47٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند صفحه ای در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود . آمازون همچنین کشف کرد که تاخیر 1 ثانیه ای در بارگیری صفحات محصولات برای آنها 16 میلیارد دلار در سال هزینه دارد . به این موارد ریچ اسنیپت rich snippet گفته می شود و فرصتی عالی برای گرفتن توجه فوری در نتایج جستجو میباشد که منجر به کلیک و بازدید بیشتر میشود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/